Servis in garancija

Servis in garancija

Servis

Če se stroj pokvari v garancijskem roku, pokličite telefonsko številko 031 803 944, pošljite e-mail na info@poceni-orodje.si ali po navadni pošti na Žiga Berlec s.p., Tunjiška c. 2b, 1240 Kamnik.

Ob predaji v servis izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju! Priložite tudi opis okvare, garancijski list (če je izdelek v garanciji) in račun (lahko fotokopija).

Pošta Slovenije d.d. bo prevzela paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu dostavila na vaš naslov.

Če je izdelek v garanciji, poštnino plača Žiga Berlec s.p.(Prosimo, da o tem obvestite  prevzemnika paketa – Pošta Slovenije d.d.).

Informacije v zvezi s servisom

Garancija

Vse izdelke znamk Silverline, Triton in GMC je potrebno registrirati na spletu, v nasprotnem primeru garancija ne velja!!! (za navodila se vedno lahko obrnete na nas). In sicer:

Za izdelke znamke Silverline je potrebna registracija na spletni Silverline Toolspovezava

Za izdelke znamke GMC je potrebna registracija na spletni strani GMC Toolspovezava

Za izdelke znamke Triton  je potrebna registracija na Triton Tools – povezava

 

Izdelke znamk BOSCH, MAKITA in Metabo ni potrebno registrirati. Splošna garancija velja za nekatere izdelke 1 leto (BOSCH professional, Makita zeleni program,…) za nekatere pa 2 leti(BOSCH green, MAKITA MT,…). Pri vsakem od proizvajalcev pa se OB REGISTRACIJI GARANCIJA PODALJŠA.

Prosimo, da upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo

Garancijska izjava
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo in navodila za varno delo. Žiga Berlec s.p. se zavezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil ali zamenjal z enakim izdelkom v garancijskem roku (45 dni).

Izdeleki Silverline, GMC, Triton, BOSCH Zeleni Program in MAKITA MT(oranžni program) niso namenjeni profesionalni rabi t.j. uporabi v industriji in obrti. Izjema so BOSCH Professional(BOSCH Modri Program), MAKITA ter Metabo.

Proizvajalec nudi za zgoraj naštete izdelke garancijo od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list(certifikat, ki ga dobite po elektronski pošti ob registraciji) in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Žiga Berlec s.p. oz servis, ki ga določi Žiga Berlec s.p.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini;
  • izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.